Haga el seguimiento de los KPI´s de eficiencia de sus equipos de un vistazo.

Con Clarity Connect su agente podrá estar disponible desde cualquier lugar y usted podra monitorizar muy fácilmente los KPI´s configurados

¿Por qué mover su Contact Center a Skype Empresarial?

  • Reduzca el tiempo de espera en incremente su satisfacción

  • Quiere dar soporte a un equipo de agentes disperso en su contact center

  • Monitorice su información y gestione rapidamente subidas y bajadas de actividad

  • Ya tiene Office 365 y quiere aprovechar su inversión en una solución de Contact Center

  • Forme, de soporte y haga seguimiento de la disponibilidad de sus agentes

  • Su negocio ha incrementado las necesidades en la gestión de llamadas entrantes.

Características y beneficios

Ofrecidas por Clarity Connect

  • Agent availability
    Gestión de disponibilidad de agentes
  • Call routing and IVR
    Call routing & IVR
  • Report and analytics
    Infomes y Análisis
  • Instant messaging
    Webchat

Enhanced by Arkadin

  • Onboarding and project management
    Consultoría y Gestión de Proyectos
  • Customized hosted platform
    Plataforma alojada personalizada
  • Skype for Business
    Integración nativa en Skype Empresarial
  • Support and adoption
    Soporte y adopción
  • ACD, CALL ROUTING

    • Skills-based routing with multi-level skills per agent
    • Control panel for configuration of IVRs, queues, skills, agents, KPI-based alerts and dynamic routing 
    • Intelligent routing based on call attributes or customer entry 
    • Callback and forwarding options for calls in queue

    CALL RECORDING

    • Recording can be configured for all, a percentage of calls, or none. 
    • Agents can stop or start recordings.
    • Can pause if about to capture sensitive information
    • Direct inbound and outbound call recording for agents

    CALL REPORTING & ANALYTICS

    • Historical Reporting, Live Metrics, reports, stats, call stats, queue stats
    • Rich metrics data with several built-in reports
    • Reporting is built on SQL server powered data warehouse
    • Custom Reports can be included

    SCREEN POPS

    • Integration with any 3rd party system (such as CRM or Finance/Billing)
    • Salesforce out-of-the-box integration with data and recording push option